Wyszukaj artykuł

Blog kategorie
Blog wpisy
Dieta redukcyjna dla wegetarian

Dieta wegetariańska jest bardzo często kojarzona z odchudzaniem i poprawą stanu zdrowia. Z artykułu dowiesz się na co zwracać uwagę podczas stosowania bezmięsnej diety aby uzyskać najlepsze efekty!

Czym jest saturacja i jak ją mierzyć?

O właściwym poziomie natlenienia krwi szeroko zaczęliśmy dyskutować dopiero przy okazji niebezpieczeństw związanych z pandemią koronawirusa. Kto z nas wcześniej interesował się tym, czym jest saturacja, do czego służy pulsoksymetr i jakie są normy natlenienia krwi? Tlen jest nam niezbędny do życia i prawidłowego funkcjonowania, a badanie jego parametrów to jeden z kroków, jaki podejmują ratownicy medyczni, sprawdzając nasze czynności życiowe. Przyjrzyjmy się zatem bliżej zarówno saturacji, jak i temu jak ją mierzyć w warunkach domowych.

Izolat białka sojowego – dlaczego warto stosować?

W dzisiejszych czasach coraz częściej zwracamy uwagę na to co jemy i jakich suplementów używamy. Aż ciężko uwierzyć, że jeszcze parę lat temu, mało kto zerkał na etykietę kupowanego produktu. Zmienia się zarówno nasze podejście, jak i trendy żywieniowe. Co ciekawe, według dziennikarzy z „The Economist” rok 2019 należeć będzie do…wegan i wegetarian!

Dlaczego warto przygotowywać lunchboxy?

W natłoku codziennych obowiązków łatwo jest zapomnieć o spożywaniu zbilansowanych posiłków, i nierzadko łapiemy się na jedzeniu „byle czego” i „byle szybko”. Niestety jest to prosta droga do niezdrowego odżywiania (nie oszukujmy się – najczęściej sięgamy po  drożdżówkę,

Promocje
Super Dodatek Mus Kokosowy - krótka data
24,99 zł 15,99 zł
szt.
EnteroBiotix PLUS 250 mg w saszetkach
12,99 zł 9,99 zł
szt.
Super Przekąska Kabanos z indyka
5,99 zł 4,79 zł
szt.
ZEN
ZEN
49,99 zł 39,99 zł
szt.

Samemu czy z przyjacielem: jaki trening wybrać?

Idąc na siłownię, planujesz trening solo, czy może wolisz spędzić ten czas w towarzystwie? Niektórzy ćwiczą sami i nawet nie wyobrażają sobie innej opcji – nikt ich nie rozprasza, nie zagaduje, mają chwile tylko dla siebie. Inni z kolei uwielbiają trenować z kumplem, a radość ze wspólnych ćwiczeń motywuje ich do jeszcze większego wysiłku!

trening z przyjacielem

Jaka jest najlepsza strategia na udany trening? Poznajcie plusy każdej z opcji!

Zalety ćwiczeń w pojedynkę

  • Nikt nie rozprasza Cię rozmową – bywa tak, że trening z kumplem zmienia się pogawędkę podczas leniwego spaceru na bieżni.
  • Możesz ćwiczyć, gdzie chcesz, kiedy chcesz, i w tempie które lubisz.
  • Możesz trenować ze słuchawkami na uszach (w rytm ulubionych bitów) i nikt nie ma Ci tego za złe!
  • Możesz wykonywać swoje ulubione ćwiczenia, bez konieczności dostosowywania się do partnera.
  • Nie musisz czekać na spóźniającego się kumpla pod drzwiami siłki.
  • Możesz skupić się na indywidualnych potrzebach swoich i swojego organizmu.

Zalety ćwiczeń z przyjacielem

  • Jeśli jesteś umówiony/a z kumplem, raczej nie odwołasz treningu – przecież na Ciebie liczy!
  • Możesz dzielić się z przyjacielem przemyśleniami dotyczącymi treningu oraz wzajemnymi radami i wskazówkami.
  • Możesz podzielić koszty treningu.
  • Przyjacielska rywalizacja? Ćwiczenie w parach daje sporego kopa motywacyjnego!
  • Bardziej prawdopodobne jest to, że skusisz się na wypróbowanie nowych ćwiczeń i aktywności, do których namówi Cię ktoś bliski.
  • Jest zdecydowanie zabawniej!

 

A która opcja bardziej przemawia do Ciebie? Nasza rada jest taka – jeśli masz idealnego partnera do ćwiczeń, który pozytywnie motywuje Cię do działania i jest na podobnym poziomie co Ty – idź w to! Natomiast jeśli nie posiadasz kumpla, z którym mógłbyś/mogłabyś chodzić na siłkę, to odpuść i ćwicz samodzielnie. W końcu celem jest to, by iść i dać z siebie wszystko!

[products=1349,1447,1428]

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Paczkomaty InPost) już od 149,99 zł.
Wersje językowe
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl