Wyszukaj artykuł

Blog kategorie
Blog wpisy
Izolat białka sojowego – dlaczego warto stosować?

W dzisiejszych czasach coraz częściej zwracamy uwagę na to co jemy i jakich suplementów używamy. Aż ciężko uwierzyć, że jeszcze parę lat temu, mało kto zerkał na etykietę kupowanego produktu. Zmienia się zarówno nasze podejście, jak i trendy żywieniowe. Co ciekawe, według dziennikarzy z „The Economist” rok 2019 należeć będzie do…wegan i wegetarian!

Dlaczego warto przygotowywać lunchboxy?

W natłoku codziennych obowiązków łatwo jest zapomnieć o spożywaniu zbilansowanych posiłków, i nierzadko łapiemy się na jedzeniu „byle czego” i „byle szybko”. Niestety jest to prosta droga do niezdrowego odżywiania (nie oszukujmy się – najczęściej sięgamy po  drożdżówkę,

Substancje kluczowe dla ochrony i pielęgnacji skóry

Skóra jest niewątpliwie największym organem ciała człowieka, reprezentującym, aż jedną szóstą całkowitej masy ciała, a jej główną rolą jest działanie jako chemiczna i fizyczna bariera ochraniająca ciało przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. 

Aktywne Święta – jak nie zalec na kanapie

Ogrom jedzenia, godziny spędzone przy stole lub na kanapie, popijanie słodkich napojów i alkoholu…znacie to?

Święta to czas, w którym z łatwością porzucamy zdrowe nawyki, rzucamy się w wir wydarzeń i szybko przybieramy na wadze. Ale jak to mówią „Święta, święta i po świętach” a my zostajemy z nadprogramowymi kilogramami i zerową motywacją do poprawy tego stanu (przynajmniej do Sylwestra i postanowień noworocznych). Jak zatem nie dać się kompletnie zatracić świątecznemu lenistwu? Oto kilka sposobów:

  1. Nie porzucaj swojej rutyny – jeśli dzień zaczynałeś/aś od szybkiego porannego treningu, postaraj się wygospodarować chociaż 15 minut z samego rana, zanim ruszysz do kuchni i świątecznych obowiązków.
  2. Zabierz jednego lub dwóch członków rodziny na energiczny spacer. Świeże powietrze i odrobina ruchu dobrze Wam wszystkim zrobi.
  3. Wykorzystaj każdą możliwą chwilę na ruch. W trakcie porządków lub gotowania puść głośno muzykę i…tańcz! Taniec spala mnóstwo kalorii i daje endorfinowego kopa!
  4. Stwórz plan i harmonogram ćwiczeń (taki, który bez problemu zrealizujesz). Jeśli zrobisz to z wyprzedzeniem, ciężko będzie Ci znaleźć dobrą wymówkę.
  5. Załóż się z kimś bliskim, kto z Was pozostanie aktywny przez całe święta – nie ma to jak odrobina rywalizacji!
  6. Jeśli masz w domu zwierzaka, zgłoś się na ochotnika, że to Ty wyprowadzisz go na każdy spacer (nawet późnym wieczorem!)
  7. Zrzuć kalorie…sprzątając! Tak, wiemy – nie należy to do najprzyjemniejszych obowiązków, ale czy wiesz, że podczas godziny sprzątania spalisz nawet 250 kalorii?

Jak widzicie, nawet drobna aktywność może sprawić, że Wasze Święta, zamiast uprawiania wyłącznie słodkiego lenistwa, mogą również wnieść wiele dobrego dla Waszego samopoczucia i zdrowia!

Zatem – Wesołych i aktywnych Świąt!

 

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier DHL) już od 250,00 zł.
Wersje językowe
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl