Wyszukaj artykuł

Blog kategorie
Blog wpisy
Czym jest saturacja i jak ją mierzyć?

O właściwym poziomie natlenienia krwi szeroko zaczęliśmy dyskutować dopiero przy okazji niebezpieczeństw związanych z pandemią koronawirusa. Kto z nas wcześniej interesował się tym, czym jest saturacja, do czego służy pulsoksymetr i jakie są normy natlenienia krwi? Tlen jest nam niezbędny do życia i prawidłowego funkcjonowania, a badanie jego parametrów to jeden z kroków, jaki podejmują ratownicy medyczni, sprawdzając nasze czynności życiowe. Przyjrzyjmy się zatem bliżej zarówno saturacji, jak i temu jak ją mierzyć w warunkach domowych.

Izolat białka sojowego – dlaczego warto stosować?

W dzisiejszych czasach coraz częściej zwracamy uwagę na to co jemy i jakich suplementów używamy. Aż ciężko uwierzyć, że jeszcze parę lat temu, mało kto zerkał na etykietę kupowanego produktu. Zmienia się zarówno nasze podejście, jak i trendy żywieniowe. Co ciekawe, według dziennikarzy z „The Economist” rok 2019 należeć będzie do…wegan i wegetarian!

Dlaczego warto przygotowywać lunchboxy?

W natłoku codziennych obowiązków łatwo jest zapomnieć o spożywaniu zbilansowanych posiłków, i nierzadko łapiemy się na jedzeniu „byle czego” i „byle szybko”. Niestety jest to prosta droga do niezdrowego odżywiania (nie oszukujmy się – najczęściej sięgamy po  drożdżówkę,

Substancje kluczowe dla ochrony i pielęgnacji skóry

Skóra jest niewątpliwie największym organem ciała człowieka, reprezentującym, aż jedną szóstą całkowitej masy ciała, a jej główną rolą jest działanie jako chemiczna i fizyczna bariera ochraniająca ciało przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. 

Promocje
Whey Protein 95
59,99 zł 55,00 zł
Pojemnik na żywność/ Lunchbox
9,99 zł 8,59 zł
szt.
Melatonina 1 mg - WYPRZEDAŻ
15,99 zł 5,89 zł
szt.

Blog

Zakazane suplementy – geranium

Zakazane suplementy – geranium

Na rynku dostępnych jest mnóstwo suplementów, których celem jest pomoc w redukcji tkanki tłuszczowej. Co roku, najczęściej w okresie wiosennym, tysiące osób poszukuje skutecznych spalaczy, które pozwolą zrzucić zbędne kilogramy nagromadzone w miesiącach zimowych. Na przestrzeni lat testowano setki substancji, które wykazują działanie termogenne. W przypadku części z nich, po latach okazało się, że mogą posiadać niebezpieczne dla zdrowia skutki uboczne - jedną z takich substancji jest geranium

czytaj całość »

Cheat meal – czy zawsze trzeba stosować?

Cheat meal – czy zawsze trzeba stosować?

Jak pokazują badania, co druga dorosła osoba w Polsce (powyżej 15 roku życia) zmaga się z dodatkowymi kilogramami. Trzech na pięciu dorosłych ma nadwagę, a jeden na czterech jest otyły[1]. Mając na uwadze te przykre dane, powinniśmy przyglądnąć się temu, co możemy zrobić, by nasze BMI było w normie. Pierwszym krokiem jest oczywiście dieta. Wybór odpowiedniego sposobu żywienia może być trudny, a do głównych wyzwań zaliczamy między innymi ustalenie i trzymanie się nowych nawyków, które wspierają nasze zdrowie i cele związane z odchudzaniem.

czytaj całość »

Majówka w dobie koronawirusa

Majówka w dobie koronawirusa

Majówka kojarzy nam się przede wszystkim z piękną pogodą, aktywnie spędzanym czasem na świeżym powietrzu oraz wspólnym grillowaniem w gronie rodziny i przyjaciół! W związku z pandemią koronawirusa ta majówka będzie inna, ale mimo wszystko postarajmy się, aby nie była gorsza!

czytaj całość »

Przepis: chlebek bananowy

Przepis: chlebek bananowy

Jesteście już po śniadaniu? Jeśli tak, to na następne śniadanko przygotowaliśmy dla Was ciekawą alternatywę. Domowy chlebek bananowy? A czemu nie! Sprawdźcie nasz przepis, który odmieni Waszą poranną rutynę

czytaj całość »

Pomysły na posiłek przed treningiem

Pomysły na posiłek przed treningiem

Nikogo nie trzeba chyba przekonywać, że odpowiednie żywienie okołotreningowe stanowi bardzo istotny element pracy nad rzeźbą oraz kondycją organizmu. Warto poświęcić trochę czasu na uzupełnienie wiedzy w zakresie wartości odżywczych, aby planując posiłki w ciągu dnia dostarczać ciału wszelkich niezbędnych składników, które pomogą w osiągnięciu nawet najbardziej ambitnych planów treningowych. Jedzenie to nie tylko przyjemność, ale również paliwo dostarczające niezbędnej energii do działania!

czytaj całość »

Czym jest deficyt kaloryczny?

Czym jest deficyt kaloryczny?

Pytania z gatunku „co zrobić, żeby schudnąć” należą prawdopodobnie do tych najczęściej zadawanych przez współczesnego człowieka. Dzielnie walczymy o lepszą sylwetkę, zdrowie i wyższą samoocenę, a kwestia diety zajmuje nam dzisiaj rekordową ilość uwagi. To dość znamienne, że metod na zrzucenie wagi mamy dziś mniej więcej tyle, ile chętnych do schudnięcia, a całej tej rozmaitości towarzyszy cała masa mitów, „cudownych sposobów” i dróg na skróty. Kiedy jednak przyglądamy się tematowi z bliska, porzucając emocje, nierealne oczekiwania i pseudonaukowe teorie, jasno rysuje się jedna złota zasada: żeby schudnąć, należy ograniczyć ilość przyjmowanych kalorii, czyli wprowadzić tzw. deficyt kaloryczny. Czym jest deficyt kaloryczny, czemu służy i jak go stosować?   

czytaj całość »

Jak schudnąć po ciąży?

Jak schudnąć po ciąży?

To pytanie z pewnością zadaje sobie wiele kobiet i nic w tym dziwnego! W końcu przez wiele lat naszego życia przyzwyczaiłyśmy się do tego jak wygląda i jak może wyglądać nasze ciało (zwłaszcza gdy jesteśmy w ciągłym treningu). Gdy kobieta zachodzi w ciążę, doświadcza całej masy zmian – dokonują się nie tylko w jej organizmie, wyglądzie, psychice, ale i w całym życiu!

czytaj całość »
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Paczkomaty InPost) już od 149,99 zł.
Wersje językowe
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl