Pytania i odpowiedzi

 

FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA I ODPOWIEDZI

 

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć bezpośrednio na stronie naszego serwisu  wybierając jedną z dwóch możliwości: jako zarejestrowany lub niezarejestrowany klient.

Rekomendujemy założenie konta w sklepie online Activlab, ponieważ w dowolnej chwili istnieje możliwość sprawdzenia aktualnego stanu zamówienia, historii zakupów i uczestnictwa programie lojalnościowym.

Jakie są formy dostawy i koszty wysyłki zamówionych produktów?

Wysyłki realizujemy za pośrednictwem: InPost Paczkomaty 24/7 (9,90 zł brutto) i kurierów InPost (11,99 zł brutto) oraz UPS (14,90 zł brutto). 

Wysyłki realizujemy tylko na terenie Polski! Jeśli planujesz złożyć zagraniczne zamówienie, skorzystaj z takiej możliwości poprzez nasz sklep w ramach platformy Amazon.

Jak mogę dokonać płatności?

Płatności można dokonać za pośrednictwem platformy PayU. Umożliwia ona płatność szybkim przelewem, tradycyjnym przelewem, BLIKIEM oraz kartą płatniczą.

W sytuacji, jeżeli klient napotka trudność w realizowaniu płatności, wówczas prosimy o pilny kontakt pod adresem e-mailowym: ebok@activlab.pl.

Zespół naszego Biura Obsługi Klienta wskaże dane do rachunku bankowego na który należy wpłacić kwotę za złożone zamówienie.

Czy realizowane są wysyłki za granicę?

Niestety, na chwilę obecną nie realizujemy zamówień z wysyłką za granicę Polski. Jednakże wyjątkiem są klienci zagraniczny, będący aktywnymi europejskimi płatnikami VAT EU. Wówczas, w celu realizacji zamówienia prosimy o kontakt mailowy na adres: ebok@activlab.pl.

Dla pozostałych klientów istnieje możliwość zamawiania naszych produktów za pośrednictwem serwisu Amazon.

Jak długo będę czekać na złożone zamówienie?

Rozpoczynając proces składania zamówienia prosimy zwrócić uwagę na informację o dostępności, która znajduje się w karcie każdego z produktu.

Jeśli dostępność produktu jest wysoka, to zamówienia wysyłamy najpóźniej kolejnego dnia roboczego. Czas realizacji dostawy przeważnie wynosi od 1 do 3 dni roboczych. Aby maksymalnie skrócić ten proces, prosimy o dokładne i poprawne wypełnienie formularza adresowego.

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówionych produktów.

Do złożonego zamówienia chciałbym otrzymać fakturę VAT. Czy jest taka możliwość?

Tak, chcąc otrzymać fakturę VAT prosimy o zaznaczenie tej opcji w trakcie składania zamówienia. Prosimy nie zapomnieć podać wymaganych danych, takich jak: nazwa firmy, adres oraz NIP.

Czy można anulować zamówienie?

Tak, jest to możliwe. Aby anulować prosimy o szybki kontakt z Biurem Obsługi Klienta w wygodnej dla klienta formie: telefonicznie pod numerem: 609 001 937 bądź też e-mailowo pisząc na adres ebok@activlab.pl

Skąd mam wiedzieć jaki jest aktualny status złożonego zamówienia?

Aktualny status złożonego zamówienia można sprawdzić bezpośrednio logując się w panelu klienta, ponadto o każdej zmianie statusu zamówienia wysyłamy również powiadomienia e-mailowe.

Czy mogę dokonać płatności za zamówienie za pobraniem?

Istnieje możliwość wysyłki towaru za pobraniem. W tym celu prosimy o wybranie metody dostawy: KURIER INPOST, a następnie metody płatności: ZA POBRANIEM. Koszt dostawy z płatnością przy odbiorze będzie droższy o 2 zł brutto. 

Co się stanie, jeśli nie odbiorę paczki za pobraniem?

Nieodebranie paczki (lub nieopłacenie) jednorazowo nie niesie za sobą żadnych konsekwencji dla klienta, jednak zaznaczamy, że kolejny raz nie wyślemy paczki za pobraniem i do realizacji zamówienia będzie konieczne opłacenie go z góry.  

Czy można domówić produkty do złożonego już zamówienia?

W takiej sytuacji prosimy o szybki kontakt z biurem obsługi klienta w wygodnej dla klienta formie: telefonicznie pod numerem: 609 001 937 bądź też e-mailowo pisząc na adres ebok@activlab.pl

Jeżeli procedura realizacji nie została jeszcze rozpoczęta jest możliwość uzupełnienia zamówienia.

Czy mogę zrezygnować z części zamawianych produktów?

Jeżeli zajdzie taka okoliczność wówczas prosimy o szybki kontakt z Biurem Obsługi Klienta w wygodnej dla klienta formie: telefonicznie pod numerem: 609 001 937 bądź też e-mailowo pisząc na adres ebok@activlab.pl

Czy mogę zmienić adres do wysyłki na inny, niż ten który został podany w zamówieniu?

W przypadku, kiedy procedura realizacji dla zamówienia nie została jeszcze rozpoczęta jest taka możliwość. Niemniej jednak w pierwszej kolejności prosimy o szybki kontakt z Biurem Obsługi Klienta w wygodnej dla klienta formie: telefonicznie pod numerem: 609 001 937 bądź też e-mailowo pisząc na adres ebok@activlab.pl

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Paczkomaty InPost) już od 149,99 zł.
Wersje językowe
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl