Wyszukaj artykuł

Blog kategorie

Blog wpisy

Suplementacja w CrossFit

Trening pod kątem CrossFit różnią się od klasycznych treningów oporowych na siłowni. Szczególnie jeśli chodzi o intensywność oraz same ruchy (w tym pracę mięśni) przy dużej różnorodności ćwiczeń

Odżywki - od czego zacząć?

Wzmożona aktywność fizyczna oraz regularne treningi związane są ze zwiększonym zapotrzebowaniem na wiele składników odżywczych. Dowiedz się jak komponować plan suplementacyjny.  

Kiedy stosować argininę?

Arginina lub L-arginina to związek występujący w większości preparatów przedtreningowych. Czy aminokwas ten ma działanie jedynie pobudzające i jaki wpływ ma na nasz organizm? 

Suplementy w sportach walki

Jak wiadomo dobranie suplementów pod kątem sportów walki jest nie lada wyzwaniem. Główną tego przyczyną jest fakt, iż dyscyplina ta charakteryzuje się treningami o różnorodnych typach wysiłkowych. Podpowiadamy po które suplementy najlepiej sięgać. 

Promocje

Kumite + Extreme Weight Cutting
Kumite + Extreme Weight Cutting
108,00 zł 99,00 zł
szt.
De Luxe Whey 2000g + 6 x Beet Shot
De Luxe Whey 2000g + 6 x Beet Shot
190,00 zł 169,99 zł

Quinoa (komosa ryżowa) z cukinią i tofu w kokosowej panierce, czyli białkowa alternatywa dla wegetarian (i nie tylko!)

0

Tofu to jeden z najbardziej znanych składników diety wegetariańskiej, który ma zarówno swoich zwolenników, jak i przeciwników. Krytycy zwykle zarzucają mu brak smaku i gumowatość, co zasadniczo nie mija się to z prawdą, jeśli próbujemy jeść tofu na surowo. Jednak przy odpowiednim przyrządzeniu i doprawieniu, opinie wielu osób mogę się zmienić. Ten niskokaloryczny, bogaty w białko twarożek sojowy, zawiera średnio 80-100 kcal w 100 gramach. Jest lekkostrawny, nie zawiera cukru, i doskonale nadaje się na przed/po treningowy posiłek.

Natomiast kto jeszcze nie próbował komosy ryżowej, niech lepiej nadrobi zaległości! Quinoa (znana również jako złoto Inków) z powodzeniem zastąpi produkty, takie jak ryż i ziemniaki w codziennej diecie. Jest również wspaniałym źródłem białka, witamin, minerałów i antyoksydantów.

 

 

Czas przygotowania: 20 min

Porcja na 2 osoby

Składniki:

Komosa ryżowa (quinoa) - ¾ szklanki

Tofu - 200g

1 duża cukinia

Sos sojowy (1-2 łyżki)

Olej kokosowy

Mąka kokosowa

Oliwa z oliwek

Sól

Pieprz

Bazylia

Tymianek

 

Przygotowanie:

  • Komosę ugotuj według instrukcji na opakowaniu.
  • Na głębokiej patelni rozgrzej pół łyżeczki oliwy z oliwek, a następnie dodaj pokrojoną w plasterki cukinię. Dopraw solą, pieprzem, tymiankiem i bazylią. Zalej wrzątkiem tak, by woda całkowicie przykryła cukinię i ustaw ogień na maksimum. Co jakiś czas mieszaj, aż woda odparuje.
  • W międzyczasie pokrój tofu w kosteczkę i obtocz mąką kokosową. Na patelni rozgrzej olej kokosowy, dodaj pokrojone tofu i podsmażaj po 2-3 minuty z każdej strony, aż nabierze ładnego złotego koloru.
  • Do głębokiej patelni z cukinią dodaj komosę i tofu. Całość polej dwiema łyżkami sosu sojowego i zamieszaj.

Smacznego!

Komentarze do wpisu (0)

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier DHL) już od 250,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl