Wyszukaj artykuł

Blog kategorie

Blog wpisy

Izolat białka sojowego – dlaczego warto stosować?

W dzisiejszych czasach coraz częściej zwracamy uwagę na to co jemy i jakich suplementów używamy. Aż ciężko uwierzyć, że jeszcze parę lat temu, mało kto zerkał na etykietę kupowanego produktu. Zmienia się zarówno nasze podejście, jak i trendy żywieniowe. Co ciekawe, według dziennikarzy z „The Economist” rok 2019 należeć będzie do…wegan i wegetarian!

Dlaczego warto przygotowywać lunchboxy?

W natłoku codziennych obowiązków łatwo jest zapomnieć o spożywaniu zbilansowanych posiłków, i nierzadko łapiemy się na jedzeniu „byle czego” i „byle szybko”. Niestety jest to prosta droga do niezdrowego odżywiania (nie oszukujmy się – najczęściej sięgamy po  drożdżówkę,

Substancje kluczowe dla ochrony i pielęgnacji skóry

Skóra jest niewątpliwie największym organem ciała człowieka, reprezentującym, aż jedną szóstą całkowitej masy ciała, a jej główną rolą jest działanie jako chemiczna i fizyczna bariera ochraniająca ciało przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. 

Promocje

Mass Up 3500g + Isoactive 630g
Mass Up 3500g + Isoactive 630g
84,00 zł 69,99 zł
RecoMed
RecoMed
37,95 zł 29,99 zł
Zestaw: Białko kreatyna
Zestaw: Białko kreatyna
118,00 zł 79,00 zł

Propozycja na lunch przed treningiem – kasza jaglana z indykiem i brokułami

0

W jadłospisie każdego sportowca nie może zabraknąć białka. Dlatego w roli głównej występuje dzisiaj indyk, który zapewni organizmowi niezbędną podczas treningu dawkę energii. Ma niską zawartość tłuszczu (poniżej 1%), dlatego doskonale nadaje się dla osób będących na diecie. Urozmaicony kaszą jaglaną oraz brokułami stanowić będzie doskonałą propozycję na szybki i zdrowy lunch.

Czas przygotowania: 20-30 min

Porcja na 2-3 osoby

Składniki:

¾ szklanki suchej  kaszy jaglanej

Pierś z indyka (250 g)

Brokuł

Pestki dyni  (garść)

Oliwa z oliwek

Sól

Pieprz

Tymianek

Bazylia

Kurkuma (1 łyżeczka)

Papryka chili w płatkach (pół łyżeczki)

Sos sojowy (2-3 łyżki)

Przygotowanie:

  • Kaszę delikatnie upraż w garnku (przez około minutę), a następnie zalej wrzątkiem. Gotuj pod przykryciem wg. instrukcji na opakowaniu (pamiętaj, aby dodać odrobinę soli oraz około pół łyżeczki oliwy).  Gotową kaszę odstaw do przestygnięcia.
  • W dużym garnku zagotuj wodę i dodaj szczyptę soli. Wrzuć uprzednio odcięte różyczki brokuła. Kiedy woda ponownie zabulgocze, gotuj przez 3 minuty, następnie  odcedź brokuły i przelej zimną wodą.
  • Pierś z indyka opłucz i delikatnie osusz. Pokrój w kostkę, dopraw solą i pieprzem, tymiankiem oraz bazylią. Na głębokiej patelni rozgrzej oliwę, dodaj indyka i smaż z obu stron aż będzie zarumieniony.
  • Do indyka dodaj kaszę, brokuły, pestki dyni, chili i kurkumę Wymieszaj wszystko razem. Na koniec polej kaszę 2-3 łyżkami sosu sojowego i ponownie zamieszaj.

 

Smacznego i aktywnego dnia!

 

Komentarze do wpisu (0)

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier DHL) już od 250,00 zł.

Wersje językowe

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl