Wyszukaj artykuł

Blog kategorie

Blog wpisy

Suplementy wspomagające odporność

Sezon obniżonej odporności w pełni. Jedynym sposobem by uniknąć przeziębień i grypy jest wzmacnianie odporności. Rynek jest pełny produktów, które mają nam pomagać zwiększyć odporność czy łagodzić stan zapalny - czy wszystkie są godne uwagi?

Czym się różni BCAA od EAA

Aminokwasy to kluczowe elementy budujące białka. W zależności od funkcji jaką spełniają w żywieniu człowieka możemy je podzielić na trzy grupy: egzogenne, względnie egzogenne, endogenne. 

Promocje

Beta Alanine Drink
Beta Alanine Drink
3,99 zł 1,00 zł
szt.
TCM powder
TCM powder
59,00 zł 29,99 zł
Whey Protein 95 700g + Drugi Gratis + Shaker
Whey Protein 95 700g + Drugi Gratis + Shaker
138,00 zł 69,00 zł
Whey Protein 95 1500g + Drugi Gratis + Shaker
Whey Protein 95 1500g + Drugi Gratis + Shaker
238,02 zł 119,01 zł

Łosoś pieczony ze szpinakiem

0

Łosoś bogaty jest w białko i kwasy omega-3, które niezbędne są dla prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu. Wielonienasycone kwasy tłuszczowe omega-3 nie tylko wspomagają procesy fizjologiczne, działają przeciwzapalnie, ale również wzmacniają naturalną odporność.

Łosoś sam w sobie jest bardzo soczystą rybą, natomiast przykryty szpinakiem z migdałami nabiera nowych smaków. Danie świetnie ryż basmati. Jego niezwykle aromatyczny, orzechowy zapach czuć już w trakcie gotowania. Długie ziarna nie kleją się, dzięki czemu po ugotowaniu zachowują naturalną sypkość. Basmati uznawany jest również za najszlachetniejszą odmianę ryżu na świecie.

 

Czas przygotowania: 30 min

Porcja na 2 osoby

Składniki:

Filet z łososia - 450 g

Szpinak - 130 g

Serek kozi - 25 g

Ząbek czosnku

Migdały w płatkach - 1 łyżeczka

Oliwa

Sól

Pieprz

Papryka chili w płatkach

Ryż brązowy basmati - 100 g

Przygotowanie:

  • Ryż ugotuj w osolonej wodzie wg instrukcji na opakowaniu.
  • Łososia rozłóż na desce, odetnij skórkę, a następnie opłucz w zimnej wodzie i delikatnie osusz. Podziel na dwie równe części. Dopraw solą, pieprzem i papryką chili.
  • Piekarnik rozgrzej do 200 stopni C. Na rozgrzanej blaszce rozłóż folię aluminiową, połóż na niej łososia i piecz przez 17 min.
  • Na patelni rozgrzej oliwę (ewentualnie masło) i dodaj sprasowany ząbek czosnku. Gdy się zarumieni dorzuć umyty i osuszony szpinak. Mieszaj, aż się skurczy, a następnie dodaj serek kozi. Dopraw solą i pieprzem. Kiedy wszystko razem się połączy, dosyp migdały w płatkach.
  • Upieczonego łososia polej odrobiną soku z cytryny, a na wierzchu ułóż szpinak. Podawaj z ryżem.

 

 

Komentarze do wpisu (0)

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier DHL) już od 250,00 zł.

Wersje językowe

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl