Wyszukaj artykuł

Blog kategorie
Blog wpisy
Izolat białka sojowego – dlaczego warto stosować?

W dzisiejszych czasach coraz częściej zwracamy uwagę na to co jemy i jakich suplementów używamy. Aż ciężko uwierzyć, że jeszcze parę lat temu, mało kto zerkał na etykietę kupowanego produktu. Zmienia się zarówno nasze podejście, jak i trendy żywieniowe. Co ciekawe, według dziennikarzy z „The Economist” rok 2019 należeć będzie do…wegan i wegetarian!

Dlaczego warto przygotowywać lunchboxy?

W natłoku codziennych obowiązków łatwo jest zapomnieć o spożywaniu zbilansowanych posiłków, i nierzadko łapiemy się na jedzeniu „byle czego” i „byle szybko”. Niestety jest to prosta droga do niezdrowego odżywiania (nie oszukujmy się – najczęściej sięgamy po  drożdżówkę,

Substancje kluczowe dla ochrony i pielęgnacji skóry

Skóra jest niewątpliwie największym organem ciała człowieka, reprezentującym, aż jedną szóstą całkowitej masy ciała, a jej główną rolą jest działanie jako chemiczna i fizyczna bariera ochraniająca ciało przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. 

Jak wprowadzać aktywność fizyczną w codzienne czynności?

Bywają takie dni, kiedy tkwisz w pracy „po uszy”, przytłaczają Cię domowe obowiązki i naprawdę ciężko jest Ci wygospodarować czas na aktywność fizyczną? Mamy dla Ciebie kilka sprawdzonych sposobów na wprowadzenie odrobiny ruchu do codziennej rutyny!

ćwiczenia na schodach

Jak wprowadzać aktywność fizyczną na co dzień?

  • Zamiast windy, wybierz schody! To świetny sposób na dodanie cardio mimochodem. Nie kosztuje Cię to wiele (no dobra, może kilka przyspieszonych oddechów), a efekty zobaczysz już po stosunkowo krótkim czasie. Wchodząc po schodach, wzmocnisz mięśnie nóg i pośladków, poprawisz pracę układu sercowo-naczyniowego i wysmuklisz sylwetkę!

 

  • Zacznij dzień aktywnie. Poświęć 5-10 minut na poranny rozruch. Postaraj się, by stał się częścią Twojej rutyny, jak mycie zębów czy prysznic. Wystarczy kilka zestawów pompek, brzuszków i podskoków, a nadasz pozytywny, zdrowy ton reszcie dnia.

 

  • Spaceruj – gdzie możesz i kiedy tylko możesz. Jeździsz do pracy autem? Zaparkuj kawałek dalej od biura i zrób 15-minutowy poranny spacer (już z samego rana zyskasz dodatkową energię). Masz przerwę na lunch? Wykorzystaj chociaż 10 minut, by rozruszać nogi wokół budynku. Masz sprawę do koleżanki z księgowości? Nie dzwoń, tylko wstań i przejdź się do jej pokoju.

 

  • Potrzebujesz zrobić zakupy? Odpuść jazdę samochodem i wybierz się do sklepu pieszo. Zabierz ze sobą plecak i torby wielorazowe. W drodze do domu z pewnością poczujesz dodatkowe obciążenie!

 

  • Śledź kroki. Rzuć sobie wyzwanie ilości kroków, które chcesz przebyć w ciągu dnia. Możesz je mierzyć za pomocą takich urządzeń jak smartwatch czy smartband. Jeśli nie chcesz inwestować w dodatkowy sprzęt, możesz mierzyć swoją codzienną aktywność za pomocą telefonu i dostępnych aplikacji. Takie challenge są fajne i z pewnością sprawdzą się jako dodatkowa motywacja.

 

  • Sprzątanie to też ruch! Nawet podczas odkurzania, rozwieszania prania, mycia okien czy podłogi możemy spalić kilka dodatkowych kalorii. Zyska na tym zarówno Twoje mieszkanie, jak i Twoje ciało.

 

  • Puść ulubioną piosenkę i…daj się ponieść dźwiękom muzyki. Taniec to bardzo przyjemny sposób na rozładowanie napięcia i energii. Możesz wykonywać go dosłownie wszędzie, wplatając w codzienną rutynę i sprawiając, że każdy dzień jest jeszcze piękniejszy.

 

  • Zamiast schylania się do danej rzeczy, spróbuj zrobić przysiad – to wspaniałe ćwiczenie dla pośladków. Czy to podczas ładowania zmywarki/pralki, sprzątania, zabawy z dzieckiem, czy podnoszenia przedmiotów. Każdy pretekst jest dobry!

 

I pamiętaj − od teraz wprowadzenie drobnych zmian do Twojej codzienności może być łatwiejsze, niż myślisz!

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier DHL) już od 250,00 zł.
Wersje językowe
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl