Wyszukaj artykuł

Blog kategorie

Blog wpisy

Izolat białka sojowego – dlaczego warto stosować?

W dzisiejszych czasach coraz częściej zwracamy uwagę na to co jemy i jakich suplementów używamy. Aż ciężko uwierzyć, że jeszcze parę lat temu, mało kto zerkał na etykietę kupowanego produktu. Zmienia się zarówno nasze podejście, jak i trendy żywieniowe. Co ciekawe, według dziennikarzy z „The Economist” rok 2019 należeć będzie do…wegan i wegetarian!

Dlaczego warto przygotowywać lunchboxy?

W natłoku codziennych obowiązków łatwo jest zapomnieć o spożywaniu zbilansowanych posiłków, i nierzadko łapiemy się na jedzeniu „byle czego” i „byle szybko”. Niestety jest to prosta droga do niezdrowego odżywiania (nie oszukujmy się – najczęściej sięgamy po  drożdżówkę,

Substancje kluczowe dla ochrony i pielęgnacji skóry

Skóra jest niewątpliwie największym organem ciała człowieka, reprezentującym, aż jedną szóstą całkowitej masy ciała, a jej główną rolą jest działanie jako chemiczna i fizyczna bariera ochraniająca ciało przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. 

Promocje

Zestaw: Białko kreatyna
Zestaw: Białko kreatyna
118,00 zł 79,00 zł
Muscle Up Protein 2000g + Creatine Powder Super 500g
Muscle Up Protein 2000g + Creatine Powder Super 500g
138,00 zł 119,99 zł
szt.
Biloba EXTRA + Rhodiola
Biloba EXTRA + Rhodiola
39,99 zł 34,99 zł
szt.

Dlaczego warto przygotowywać lunchboxy?

0

W natłoku codziennych obowiązków łatwo jest zapomnieć o spożywaniu zbilansowanych posiłków, i nierzadko łapiemy się na jedzeniu „byle czego” i „byle szybko”. Niestety jest to prosta droga do niezdrowego odżywiania (nie oszukujmy się – najczęściej sięgamy po  drożdżówkę, kanapkę czy batonika) i późniejszych problemów ze zdrowiem i wagą. Dlatego warto przekonać się do własnoręcznego przygotowywania lunchboxów, gdzie to właśnie TY decydujesz o tym co i ile jesz. Tym artykułem otwieramy cykl przepisów na szybkie lunchboxy, których przygotowanie zajmie Ci nie więcej niż 15 minut.

Na pierwszy ogień wrzucamy kaszę kuskus z warzywami i tofu.

Składniki:

  • Kasza kuskus ( ½ szklanki)
  • Tofu (100 g)
  • Brokuł (kilka różyczek)
  • ½ czerwonej papryki
  • Pestki słonecznika (mała garść)
  • Oliwa z oliwek
  • Sos sojowy (1 łyżka)
  • Sól
  • Papryka chili w płatkach (pół łyżeczki)
  • Oregano

Przygotowanie:

Kaszę kuskus ugotuj wedle instrukcji na opakowaniu. W dużym garnku zagotuj wodę i dodaj szczyptę soli. Wrzuć uprzednio odcięte różyczki brokuła. Kiedy woda ponownie zabulgocze, gotuj przez 3 minuty, następnie  odcedź brokuły i przelej zimną wodą. Pokrój tofu w kosteczkę. Na patelni rozgrzej oliwę z oliwek, dodaj pokrojone tofu i podsmażaj po 2-3 minuty z każdej strony, aż nabierze ładnego złotego koloru. Pod koniec dodaj łyżkę sosu sojowego i zamieszaj. Wykorzystaj połowę papryki i przetnij ją na mniejsze kawałki. Wszystkie składniki i przyprawy połącz razem w naczyniu i gotowe J

A do przechowywania przygotowanych przez Ciebie dań polecamy oczywiście nasz czerwony lunchbox, który możesz zabrać ze sobą do pracy lub na trening ;) 

https://www.activlab.pl/pl/p/Pojemnik-na-zywnosc-Lunchbox/1501

Komentarze do wpisu (0)

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier DHL) już od 250,00 zł.

Wersje językowe

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl