Kategorie
Blog archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
Propozycja na lunch przed treningiem – kasza jaglana z indykiem i brokułami 0

W jadłospisie każdego sportowca nie może zabraknąć białka. Dlatego w roli głównej występuje dzisiaj indyk, który zapewni organizmowi niezbędną podczas treningu dawkę energii. Ma niską zawartość tłuszczu (poniżej 1%), dlatego doskonale nadaje się dla osób będących na diecie. Urozmaicony kaszą jaglaną oraz brokułami stanowić będzie doskonałą propozycję na szybki i zdrowy lunch.

Czas przygotowania: 20-30 min

Porcja na 2-3 osoby

Składniki:

¾ szklanki suchej  kaszy jaglanej

Pierś z indyka (250 g)

Brokuł

Pestki dyni  (garść)

Oliwa z oliwek

Sól

Pieprz

Tymianek

Bazylia

Kurkuma (1 łyżeczka)

Papryka chili w płatkach (pół łyżeczki)

Sos sojowy (2-3 łyżki)

Przygotowanie:

  • Kaszę delikatnie upraż w garnku (przez około minutę), a następnie zalej wrzątkiem. Gotuj pod przykryciem wg. instrukcji na opakowaniu (pamiętaj, aby dodać odrobinę soli oraz około pół łyżeczki oliwy).  Gotową kaszę odstaw do przestygnięcia.
  • W dużym garnku zagotuj wodę i dodaj szczyptę soli. Wrzuć uprzednio odcięte różyczki brokuła. Kiedy woda ponownie zabulgocze, gotuj przez 3 minuty, następnie  odcedź brokuły i przelej zimną wodą.
  • Pierś z indyka opłucz i delikatnie osusz. Pokrój w kostkę, dopraw solą i pieprzem, tymiankiem oraz bazylią. Na głębokiej patelni rozgrzej oliwę, dodaj indyka i smaż z obu stron aż będzie zarumieniony.
  • Do indyka dodaj kaszę, brokuły, pestki dyni, chili i kurkumę Wymieszaj wszystko razem. Na koniec polej kaszę 2-3 łyżkami sosu sojowego i ponownie zamieszaj.

 

Smacznego i aktywnego dnia!

 

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl