Pytania i odpowiedzi

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć bezpośrednio na stronie naszego serwisu  wybierając jedną z dwóch możliwości:

jako zarejestrowany lub niezarejestrowany klient.

Rekomendujemy założenie konta w sklepie online Activlab, ponieważ w dowolnej chwili istnieje możliwość sprawdzenia aktualnego stanu zamówienia, historii zakupów.

Jakie są formy dostawy i koszty wysyłki zamówionych produktów?

Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL oraz przez Paczkomaty Inpost

Koszt wysyłki dla obydwu form dostawy wynosi 6 zł. Dla zamówień powyżej kwoty 250 zł dostawa jest gratis.

Jak mogę dokonać płatności?

Płatności można dokonać za pośrednictwem platformy PayU. W sytuacji, jeżeli klient napotka trudność w realizowaniu płatności, wówczas prosimy o pilny kontakt pod adresem e-mailowym: ebok@activlab.pl

Zespół naszego Biura Obsługi Klienta wskaże dane do rachunku bankowego na który należy wpłacić kwotę za złożone zamówienie.

Czy realizowane są wysyłki za granicę?

Tak, realizujemy wysyłki za granicę (do krajów europejskich), wówczas koszt dostawy wynosi 68 zł.

Jak długo będę czekać na złożone zamówienie?

Rozpoczynając proces składania zamówienia prosimy zwrócić uwagę na informację o dostępności, która znajduje się w karcie każdego z produktu.

Średni czas realizacji zamówienia (do wysłania przesyłki do zamawiającego) wynosi do 3 dni (jeżeli towar jest dostępny w magazynie). Informujemy, że w przypadku obowiązujących akcji promocyjnych zastrzegamy sobie wydłużenie czasu realizacji zamówienia do 7 dni.

Kiedy otrzymam zamówione produkty?

Czas realizacji+ czas dostawy= czas otrzymania przez klienta zamówionych towarów.

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówionych produktów.

Do złożonego zamówienia chciałbym otrzymać fakturę VAT. Czy jest taka możliwość?

Tak, chcąc otrzymać fakturę VAT prosimy o zaznaczenie tej opcji w trakcie składania zamówienia. Prosimy nie zapomnieć podać wymaganych danych, takich jak: nazwa firmy, adres oraz NIP.

Czy można anulować zamówienie?

Tak, jest to możliwe, wówczas prosimy o szybki kontakt z Biurem Obsługi Klienta w wygodnej dla klienta formie: telefonicznie pod numerem: 695 470 167 bądź też e-mailowo pisząc na adres ebok@activlab.pl

Skąd mam wiedzieć jaki jest aktualny status złożonego zamówienia?

Aktualny status złożonego zamówienia można sprawdzić bezpośrednio logując się w panelu klienta, ponadto o każdej zmianie statusu zamówienia wysyłamy również powiadomienia e-mailowe.

Czy mogę dokonać płatności za zamówienie za pobraniem?

W chwili obecnej nie ma możliwości wyboru tej opcji płatności

Złożyłem zamówienie, jednak postanowiłem jeszcze domówić interesujące mnie produkty.

W takiej sytuacji prosimy o szybki kontakt z biurem obsługi klienta w wygodnej dla klienta formie: telefonicznie pod numerem: 695 470 167 bądź też e-mailowo pisząc na adres ebok@activlab.pl

Jeżeli procedura realizacji nie została jeszcze rozpoczęta jest możliwość uzupełnienia zamówienia.

Czy mogę zrezygnować z części zamawianych produktów?

Jeżeli zajdzie taka okoliczność wówczas prosimy o szybki kontakt z Biurem Obsługi Klienta w wygodnej dla klienta formie: telefonicznie pod numerem: 695 470 167 bądź też e-mailowo pisząc na adres ebok@activlab.pl

Czy mogę zmienić adres do wysyłki na ten, który został docelowo podany w zamówieniu?

W przypadku, kiedy procedura realizacji dla zamówienia nie została jeszcze rozpoczęta jest taka możliwość. Niemniej jednak w pierwszej kolejności prosimy o szybki kontakt z Biurem Obsługi Klienta w wygodnej dla klienta formie: telefonicznie pod numerem: 695 470 167 bądź też e-mailowo pisząc na adres ebok@activlab.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl